sobota, 17 stycznia 2015

Nowy blog!


 Tak, tak... wiem. Co chwila zakładam nowym blog, podczas gdy pozostałe nie są nawet w połowie zrealizowane. Przepraszam Was za to, naprawdę, ale ostatnio naszedł mnie zupełnie nowy pomysł na opowiadanie i tak się na nie nakręciłam, że nie mogłam po prostu pozostawić go w swojej głowie.
Tematyka opowiadania jest zupełnie inna od pozostałych, gdyż głównym bohaterem nie jest żaden z chłopaków z 1D, ale.... Justin Bieber!
Tak, wiem, jestem kompletnie pokręcona. Tak jak było z 1D, tak i nie słucham Biebera, aczkolwiek lubię poczytać sobie fanfiction, w których on występuje.  A że do tej pory wszystkie moje blogi dotyczyły chłopaków z One Direction, postanowiłam zrobić teraz coś innego, tak dla odmiany. Mam nadzieję, że ktoś postanowi zajrzeć na mojego nowego bloga i go skomentować :)
Oczywiście nie zawieszam tego bloga, ale nie jestem w stanie Wam powiedzieć, jak często będę dodawać rozdziały.
Tak więc jeszcze raz przepraszam, że tak co chwilę zaczynam od początku i zainteresowanych zapraszam serdecznie tutaj:
 

7 komentarzy:

  1. Jakoś nie interesuję się Justinem ale chętnie zajrzę :D
    ii czekam na nowy rozdział tutaj <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Miło by było gdybyś wpadła do mnie! Dopiero zaczynam i przydałaby się twoja opinia!

    Pojawił się w moim życiu tak nagle.
    Bez wcześniejszego uprzedzenia wtargnął do niego i narobił bałaganu.
    Sprawił, że nie mogłam być już bezpieczna.
    Chciał mnie rozszyfrować.
    Znać każdą moją słabość.
    Poznać każdy zakamarek mojego serca,
    Lecz to jedyne co nie mógł mi odebrać.
    Moje tajemnice…
    Robił rzeczy, których nie mogłam pojąć.
    Był potworem…
    Potworem bez którego nie mogłam żyć.
    Moim prywatnym koszmarem…

    Blog - http://www.hard-harry-styles-fanfiction.blogspot.com/
    Link do zwiastunu - https://www.youtube.com/watch?v=AYdqAAKkfCQ

    OdpowiedzUsuń
  3. To przykre, że tak bardzo opuściłaś tego bloga. Najpierw tamto, świetne opowiadanie, teraz to... Napisałabyś chociaż notke czy będą pojawiać się tu rozdziały. Bo trochę bez sensu wchodzić i ciągle widzieć to samo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukasz spisu?
    chcesz się wybić?
    może poczytać inne blogi?
    Zapraszam do Spis opowiadań o 1D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam również do siebie ;)
    http://fame-is-not-important-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń